HOW TO MAKE FAKE NAILS LOOK REAL




People Who Liked This Video Also Liked

Realistically FAKE Natural nails !----OMG They LOOK REAL ! Natural Gel -
Realistically FAKE Natural nails !----OMG They LOOK REAL ! Natural Gel -
how to make fake nails look real
how to make fake nails look real
DIY Fake Nails At Home: Salon Results    BeautyChickee
DIY Fake Nails At Home: Salon Results BeautyChickee
How To Apply Press On Nails That Won't Fall Off Quickly - Back To Basics - MissLizHeart
How To Apply Press On Nails That Won't Fall Off Quickly - Back To Basics - MissLizHeart
How To Make Fake Nails With A Straw
How To Make Fake Nails With A Straw

Did this video help you?

lexi Marquez: they look great girly! don't listen to the haters they jelly ;)

Glitter. Stache.: wow nice they do look really real!!😃

Jazmyn Johansen: but ya dat glitch tho

Ariel Salter: And another thing this is how you cause suicide do you really wanna be the REASON WHY SOMEONE ATTEMTS SUICIDE THINK ABOUT THAT ACTUALY THINK ABOUT GOD HE IS THE ONE THAT IS MOSTLY HURT BECAUSE HE HAS DONE A LOT FOR YOU AND YOU ABUSED THAT BY TALKING ABOUT PEOPLE 

Ariel Salter: The crazy thing is that while yall trying to be rude to someone YALL DONT EVEN KNOW HOW TO SPELL maybe you should look at your own flaws and not others and no dont use the excuse "IM FLAWLESS" because your not one well at least one of your flaws are making fun of people

Ariel Salter: Some of yall are being really rude shes doing something for yall when she could be living her life but instead she gotta deal with spiritualy dead people SMH

Jazmyn Johansen: did your guy's computer or laptop, or whatever glitch too?

kaesha jeanfelix: you are so fat I you face wow!!!!

nakisha simmons: thanks girl you really helped me!

stephanie rodeiro: Thanks so much!! This really helped me

coolgurl123: why are men on her talking about her like why are you watching this do you have press on nails I don't think so so gone.

Shuppergirl16: Thank you so much! I work at a job where I can't wear fake nails, but I like to so I don't bite my nails, and now I can trick my boss to let me wear these! You are my nail saver! Thanks, Desiree! ♥

celena phillips: I mean Christina you aint cute

celena phillips: Christina you and cute

Nastassia Thompson: i have the same one and I got mine at Wal-Mart too lol kool:)

LeShondra Paduyos: my new nails like you

Keke Edwards: @Miri2008 that's right just leave her alone she is just a kid

Izzy Pyle: Do u know Emily Bruce?

christina babaya: so not cute

divalish1: Now there's a thought... Wish I had found this video before I painted my fake nails with a color. Next round I'm gonna do this. Good tip!
Rating:
HOW TO MAKE FAKE NAILS LOOK REAL 5 out of 5

Featured Video

Refacing Kitchen Cabinets

Latest Comments

João l: i cant wait to creampie!!!
jannie dehaan: voor 3 pcs aangevraagd maar alleen mijn pc is beveiligd
kevin desrochers: love the ball II so much i bought one.
Aileen Ybañez: Why do people make also long ads goo annoying
Cyrel Rosales: lol only 3k hp
MugurDeBrad: I love Katie <3 she is basically like a sun
CELO B. Daman: Wow ... I am impressed. I have this cam and my video never comes out that well. I wish you would do a step by step how to; settings, lens and tips. Good job.

HOW TO MAKE FAKE NAILS LOOK REAL