OMG!!!! MY DOG ATE THE WEED COOKIES!!




People Who Liked This Video Also Liked

Weed eating duties go to the goats
Weed eating duties go to the goats
premium cat food+dog food.dog food rick ross.cat food brands.dog food brands
premium cat food+dog food.dog food rick ross.cat food brands.dog food brands
Dog answers yes or no questions
Dog answers yes or no questions
SANTA CAUGHT ON CAMERA   Merry Christmas Everyone!
SANTA CAUGHT ON CAMERA Merry Christmas Everyone!
The Vegan Roadie Returns - Short (Lunch Room - Ann Arbor. MI)
The Vegan Roadie Returns - Short (Lunch Room - Ann Arbor. MI)

Did this video help you?

shorsheesure ceo: God damp just let me sleep people.

connor: leave him the freak alone you was just making the dog feel even worse by picking him up

S Tid: Animal abuse for the sake of people entertainment. Wrong on every level.

JaxBlade: OH FOR freakS SAKE XD hahahahahha

yeah yeah: is it normal? yes it is. let that boy chill

Anthony Rothwell: that Dogg is high as crap son!!!

Andy Wolf: omg that dog is Roasted!!!

Dejon Andrade: FOLLOW MY NEW INSTAGRAM NOW / ONEWAYCAPO

MrTopnotchthriller: The chocolate would probably kill the dog before the bud , all my dogs get high they be coolin 😂😂

Dawn Brackett: you motherfreakers are high

Asha Garduno: freakin dumbass that's recording is freakin laughing and the girl why don't you rush the dog to the hospital you won't be laughing when it dies poor dog

Haiduc “Haiduc2.0” Dracula: Well. That's the owner's fault. Keep your drugs away from yor children and pets!!!!
This is an example of Neglecting your pet. Get high, but don't contaminate the others

DarkLegacy: This comment section in a nutshell
75% so called "intelligent" animal rights activists complaining over eating some freaking cookies
24% people who actually enjoyed this video and what the effects could be
1% don't even care

Chandler Guest: Dopehead

erica difiore: IF IT WERE ONE OF YOUR FK'N DROPPINGS (kids) I'LL BET YOU GET IT TO A DR IN RECORD TIME! WTF IS WRONG WITH SOME PEOPLE? REALLY?

Willow Nightshade: wow.... i cant beilive u would post something like this ... search how it can affect your dog it affects animal way different then us humans

Dean Hastings: lol my name is Dean

Alma Fregoso: his laugh made my day lol

Vari Varela: this is not fuuny at all!!!!!!! weed for dogs can be letal! they are not humans.... their little bodies cant handle THC like we do... my friends dog died of an overdose of weed... he just ate 4 grams and entered in a coma.... dogs are not humansssss!!! :(

Aaron Herrin: I just found my dog getting into my pot cookies was doing okay I'm freaking out please get back to me as soon as possible
Rating:
OMG!!!! MY DOG ATE THE WEED COOKIES!! 5 out of 5

Featured Video

Refacing Kitchen Cabinets

Latest Comments

Myanameis Beestingz: Just discovered your review and channel. Always excited to find another perceptive and articulate film reviewer with expressive hands. Check out Deepfocuslens. You two have some resonance in film taste and ideas, and hand-expressions.
Henry Lubka: One of the best figures from Armada.
Manuj Jha: will it remove unwanted facial hair permanently??? I don't want to do this process at a regular interval.... plz tell me...
1quickgt: @CinemaniacSeventy7 Thanks alot Buddy!!..Yeah,after I bought it 3 times,they finaly sent me the right one,LOL!!..Take care my friend!!
ben jacks-mundy: Can't buy you stones 😀
Irobrine Mcpe: nana nana boyyyy
JOSE MARIA DIAZ AVILA: I want one please!

OMG!!!! MY DOG ATE THE WEED COOKIES!!