The Finished Home Made Cross Bow.




People Who Liked This Video Also Liked

Home made longbow finally finished
Home made longbow finally finished
Home made compound  bow 2
Home made compound bow 2
Home made compound bow
Home made compound bow
Homemade Compound Bow
Homemade Compound Bow
Shooting Review of a 35 Pound Scythian PVC Bow Made by Upshot Archery
Shooting Review of a 35 Pound Scythian PVC Bow Made by Upshot Archery

Did this video help you?

nub survivor: nice!

On A Stick: CATS!! :/

chrisos takos: i dont know how to do the triger

Goofy Gupta: Nice bow. But I have a rock hard fat veiny black rooster that I can play with.

razzorbladz: spring steel bow would up the draw significantly

Seth afdfds: That zombie would have raped u by then

OMGmakeup5: Mines better because I'm Asian ha!

martin johnson: and you wouldnt want to rob his house or somehing

martin johnson: your a good whittler

Eric Cromwell: Bravo, I learned more about crossbow design in the first 23 seconds of your video than from most of the other videos I have seen . Nice job.

jinespartax: tio ponle el cargador chino adaptalo y no mates a los vesinos

максим корогодов: круто

Stefan Mitrovic: EPIC FAIL 0:46

Suwot: Awesome!

oOoSandwich247oOo: Any tips to make a repeater?

DeucEspaZzAlot perryman: yeah your right XD

gareth phillips: thumbs up if skyrim should have craftable crossbows

DeucEspaZzAlot perryman: damn xD arrow to the knee

animebrain132: but will it blend? lol jk jk its pretty awesome

applesweeter: during the test, you should wear some PPE for protection.
Rating:
the finished home made cross bow. 5 out of 5

Featured Video

Refacing Kitchen Cabinets

Latest Comments

lXMaverickXl: I finish Xaoilin Showdown again recently, and see THIS little gem right below it on justanimedubbed. I click it, excited to see a continuation after so many years! First episode comes up, and they are recapping season one crap.... "what the actual freak!" I think. Then I see this Omi 2.0 character using the element of "wood" (EARTH) and am pissed even more. Then the voice acting kicks in, and the art style gets into full swing, and the freaking showdowns are this ugly CGI bullcrap, and all the Shen Gong Wu I know and love are apparently NOT THEM ANYMORE. All character development and interaction is the bare minimum, absolutely no attention the nuances of the original dynamic of Raimundo correcting Omi's Omi-isms, Omi being the naive boy scout, Kimiko's smart and fiery personality, Clay's "back home" sayings for everything. And JACK... OH freak JACK WHAT DID THEY DO TO YOU?! You're just this weasley little crap now...a WANNABE. Not the persistent and resourceful Jack I knew and loved who constantly struggled with his own goodness and MAY OR MAY NOT turn good at some point. Wuya, Dojo... your banter SUCKS. It's not natural AT ALL. CHASE YOUNG!!! WHAT THE freak DID THEY freakING DO TO CHASE YOUNG?!!!! THE MAN WHO SINGLE HANDEDLY ORCHESTRATED OMI'S FALL TO EVIL AND SPLIT THE WORLD IN HALF!!!!!!!!!!!!!??????? THIS SUPREME BADASS WHO RELIED ON MARTIAL ABILITY IN A STRAIGHT UP FIGHT BUT COULD STILL BE CREDIBLE DOING MANIPULATIVE THINGS?! WHAT THE ACTUAL freakING freakcrap freak!!!
TheActon88: wow... I wish my school showed educational videos like this! lol!
lord trollXD: eu vo compra esse mousepad porque achei ele por 34 reais do mercardo livre
MaKaVeLi the D0N: Du Da Du Du I'm Grant Mitchell!!
BabaLollipops88 YT: nvm lol thx for the advice
Glenn Mc Pickles: anybody know the second song? 
Nataly Carvalho: A gopro só pega embaixo d'Água com o controle só com o app no celular não pega?? Pq a minha ficou travando tbm 😞

the finished home made cross bow.