Fake IPhone, IPod Touch Made In China.




People Who Liked This Video Also Liked

Fake iPhone. iPod Touch Made in China.
Fake iPhone. iPod Touch Made in China.
Fake vs Real iPhone 5
Fake vs Real iPhone 5
FAKE IPOD TOUCH MUST SEE! REVIEW!
FAKE IPOD TOUCH MUST SEE! REVIEW!
Fake Apple iPod Touch Review
Fake Apple iPod Touch Review
Review: Ipod touch clone/ Bootleg
Review: Ipod touch clone/ Bootleg
Fake VS Real iPod Touch 2nd Generation
Fake VS Real iPod Touch 2nd Generation
MP4 Touch Fake iPod Touch Review (Part1)
MP4 Touch Fake iPod Touch Review (Part1)
Fake iPhone version 2 from China
Fake iPhone version 2 from China
Fake Apple iPods Flooding USA Funny Video Product Review by Mike Mozart @JeepersMedia on You Tube
Fake Apple iPods Flooding USA Funny Video Product Review by Mike Mozart @JeepersMedia on You Tube
Real vs Fake Iphone 5 - Best 1:1 Copy - Perfect China clone - Full Review [HD]
Real vs Fake Iphone 5 - Best 1:1 Copy - Perfect China clone - Full Review [HD]
First Look: Logitech PowerShell iPhone/iPod Touch Game Controller
First Look: Logitech PowerShell iPhone/iPod Touch Game Controller
iPhone Gamepad - Logitech Powershell Review
iPhone Gamepad - Logitech Powershell Review
China Made iPod NANO IV with touch wheel &gravity sensor!
China Made iPod NANO IV with touch wheel &gravity sensor!
iphone Made in china N95fever
iphone Made in china N95fever

Did this video help you?

Radon: IPod touch was made in China '~'

y0utubr3: ew

Ali Musa: Ay it's china pretty soon they'll make human clones. Or maybe they have made them

leigh hemingway: if people think and knowing they are crap why buy them in the 1st place knowing there crap i think there just as good

Phoebe White: 0:53-gims

tweetyaja: you will not able to buy apps from app store, bcause no app store you will still touch the clone ipodtouch/iphone because have multitouch you will not able to watch youtube bcause no youtube so dont BUY this!

roman0811: @jh4dc5s Odds are, that 90% of the stuff in your basement is being produced in China so shush.

PoisonInfinity: apple? no iorange LOL

techreckL101234: it needs damn landscape view fo games

Alan Wong: freaking china product always copy from every famous brand

QUAIDIEU QUY: copy, fake crap made on china

5PEDROGARZA8: that is such ah' peice of shyttt, well compared to my 8g ipod, it is.

Brinah: so choppy!! so primitive!

thebatstealth: I hate china

Delontae Richardson: crap at least cheap whos give

maccahemp: Ye coz that looked like a iPod or iPhone whatever the freak it is

TheGRI7: maggots

abgdez: lol a friend of my dad gave him this as a present xD

SepiaOrientBanana: I'll buy this if it plays Nazi Zombies =D

gamersdude34: @jh4dc5s freak you China made put ipods iphone together dumb butt know your makers

wutzerface77: I want that iORGANE.... but not the iOrange tho cuz that one is spelled right...

TheOsso123: like with Finger good

Justin Van der kolk: I got an fake iphone 4 SOO SLOW!

obsidianstatue: the real one is made in China as well. idiots.

darkwaterangel19: did you listened to the last phrase?..."Apple?No.This is orange" this is the annoying orange phone :D[sorry for my baaaaad english]

SAMBAM200: " It is so cool righting message with finger hand" rofl

anxel Lli: iorgane jajajajjaaaaaaaaaaaaaaa

iTechNetwork: 0:13 no accelerometer effect 0:26 you need to hold icons for 4 seconds to move it 0:29 huge coverflow 0:38 no statusbar

Master1906: I love it how you can hear music but the volume is turned all the way down.

DIZZLExSTANDBY: EVERY THING WAS MADE IN CHINA!!!!

mooham7777: all american 's products are made in china anyways ,

Wheatley Core: "it is so cool writing message with finger hand" LOL

TheSecretcross: @47crazed Dude its not even worth to be blended

Mistical Flames: i wonder if those people get sue bye apple?

synysterlud: ah............i better go check if my iPhone is real now..

Joseph Van den Avont: Like an ipod on stairoids

Jaswindersinghkhalsa: what a crap

Am3rIca16: wow so stupid

copperfront: @IVMA14 Singlehand*

karimn97: 1:10 Cracking up...

Shiningstars20: @llFLYFFBLADEll Apple isn't better either they Put I in every product It's probably just a compagny that laugh at Apple for they can do such product too for cheaper

Ekan efettastsöt: yee what can u say. just... china thats enugh

EXTREMEPC_GREG: They make their own fake sopies of what we pay them to make...

Estas01: Can't come up with their own stuff, so have to copy. Lack of creativity. As always, crap made in china. Can't wait when that free trade with china stops.

Tyler Lundin: Writing orange fail organe?

Bradley Grindell: Its made in California I think, at least that's what it said when I set up mine.

敦夫SAN: i hate iorange take that china

Lucasius19: iOrgane hehehe

megatron3804: Shem shy Shem shy

Rolando Barone: It is so kewl to white messashe weeu fingoo han
Rating:
Fake iPhone, iPod Touch Made in China. 3.7 out of 5

Featured Video

Refacing Kitchen Cabinets

Latest Comments

Mikael Jensen: Congratulations, thank you and good job brother. Liked the video.
Jason Middleton: Don't play in the freaking road :')
UPCE: playboy app lol
Eyeofjedi: sick, what game is this?
dante daniel Lane: Can I upload the music to youtube
se7en1976: What used to get the effect?
raclip02: lol

Fake iPhone, iPod Touch Made in China.