John Deere 6630 Premium Kverneland Accord




People Who Liked This Video Also Liked

Lemken Rubin 3m John Deere 6630 Premium
Lemken Rubin 3m John Deere 6630 Premium
JOHN DEERE 6630 - test -  part 8
JOHN DEERE 6630 - test - part 8
John Deere 6320.3gp
John Deere 6320.3gp
Kverneland Accord TS EVO
Kverneland Accord TS EVO
Kverneland Accord Fertiliser Spreader
Kverneland Accord Fertiliser Spreader
Case CS 130 mit Kverneland VX 100 ( pflügen 2010 )
Case CS 130 mit Kverneland VX 100 ( pflügen 2010 )

Did this video help you?

rolnik1998147: ładny film jaki masz komputer w accordzie?

globalrol: @mrpupa999 ma 135KM nominalnych agregat ma 3m i bardzo lekko sie prowadzi myślę że 100lub 110 konny też by mu dał rade masa jego to 2500kg i nie bajeruje

zajac2030: ile dałes za tego JD 6630 ?? film 6/5 pozdrawiam;D

globalrol: 300tys netto ful opcja nie posiada tylko skrzyni bezstopniowej

globalrol: @kaminska1 fakt nie ma drzwi panoramicznych i 2 świateł ale to nie wpływa na wydajność a robi na 32 ha

globalrol: kuj-pom g. sicienko

globalrol: @erni040295 tak kolego w tej samej miejscowości

globalrol: @otfadere6630 rok 2010

Karol W: Fajna jakość i ujęcia 5/5

erni040295: @globalrol ty mieszkasz w tej wiosce co @claaslexion480 ??

robert666qqq: Jak szybko możesz siać tym zestawem i czy siewnik wysiewa dokładnie tyle ile mu ustawisz?

mrpupa999: @globalrol aha ale u mnie brona aktywna nie pasuje bo zaraz wy byla pokrzywoina przez kamienie a mam ich sporo .Ten siewnik mi sie zdaje ze wy byl za ciezki na moj ciagnik bo mu wy przodek dygalo

claaslexion480: Ładnie ładnie! 6/5

globalrol: @erni040295 wcale nie jest to taki wielki ciągnik jak na mój areał ale ma zapas mocy przerobowej

erni040295: @globalrol masz jeszcze do tego jakiś większy ciągnik??

otfadere6630: który rok jd

globalrol: @claaslexion480 uczę się od Was

mrpupa999: @globalrol a ten siewnik jest z brona aktywna , ile za niego dales a myslisz ze 112 konny ciagnik dal by rade ale u mnie sa dosc gory

AgriChannel: Piekny filmik :) Daje suba, zapraszam do mnie :)

globalrol: @tiger199219 dzięki za komentarz cieszy mnie że się podoba

globalrol: @mrpupa999 kamienie nie przeszkadzają sam mam ich sporo i na razie odpukać jest ok daje sobie z nimi rade

mrpupa999: a z jakiego woj jestes i z gminy

mrpupa999: ile ten jd m koni siewnik jaka ma szerokość i jakie zapotrzebowanie na moc ma i po co ci taki sprzet na 32 ha 9 no chyba ze bajerujesz ze masz 32 ha ) Filmik ma 7/5

ThePablo2033: @globalrol kolego ile wyniusł cie JD brutto???

Bartik98B: Bardzo ładny materiał :D

kaminska1: Nie jest to jeszcze full opcja bo prócz bezstopniowej skrzyni nie ma jeszcze dodatkowego oświetlenia,drzwi panoramicznych.. Za filmik wciskam fajne, na ilu ha pracuje sprzęt? Czekam na inne filmiki.

mrpupa999: @globalrol aha ale u mnie brona aktywna nie nadaje się bo zaraz była by pogięta przez kamienie a mam ich sporo . A ten siewnik to zacięzki bo zaraz przodek ciagnika by dygalo a moze nie jak bym dokupil obciaznikow .

erni040295: @globalrol no fajny fajny ciągnikczek:) powiedz mi nie za duzy na 32 ha??:)czy cos jeszcze robi?? 6330 starczyłby:)

globalrol: prędkość 8-11 na godz. i jest bardzo dokładny

globalrol: @mrpupa999 tak ma bronę aktywną on mnie wyniósł nie całe 100 tys ja też mam góry i daje sobie radę ma blisko ciągnika środek ciężkości ale mimo wszystko waży 2500kg +500kg nasion wchodzi do niego, jak muszę go czasem przestawić i nie mam założonego obciążnika z przodu 1000kg to też dam rade z nim przejechać
Rating:
John Deere 6630 premium Kverneland Accord 5 out of 5

Featured Video

Refacing Kitchen Cabinets

Latest Comments

xXNightCoreXx: whats the song?????
Circuit goutam: nice
Paloma Rizzi: =OOOO \o/ isso ai, pessoal está se ligando em usar bem os 5 segundos \o
fofo4meeee: we got one and the wheels stopped working on it wont move at all any ideas??? batts are fully charge fuses are good everying thing seems fine just wont move any help would be great thanks!
Savo E.: solche große motoren machen keinen sinn bei solchen Schränken...
HE ARD: Lol, that's a silly ass comment isn't it? Clearly he wanted to change it Clever clogs
salmonroses: Ballet dancers are amazing!!

John Deere 6630 premium Kverneland Accord